Nieuws

Samenwerking Vitesse en Burgers' Zoo

ARNHEM - Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo gaan samenwerken.
De twee grote Arnhemse organisaties hebben een overeenkomst voor anderhalf jaar getekend.

Vitesse Kids Club

Naast de intensieve samenwerking wordt Koninklijke Burgers' Zoo officieel partner van de Vitesse Kids Club. Ook op zakelijk niveau slaan de Arnhemse organisaties de handen ineen.  
Dinsdag uit de samenwerking zich al meteen op de jaarlijkse Kids Club-dag van de voetbalclub in GelreDome, waar Burgers’ Zoo uitpakt met onder meer een vijftien meter lange opblaasbare versie van het Feestaardvarken. Daarnaast ontmoeten de mascottes, Vito en Burgie, elkaar.

Zakelijke samenwerking

Op zakelijk gebied vindt er dit jaar  tenminste één business club evenement van Business Club Vitesse-GelreDome plaats in het Safari Meeting Centre van het dierenpark. Verdere invulling van de samenwerking wordt nader uitgewerkt.

Peter Gansler

De samenwerking is een succes voor commercieel directeur Peter Gansler van Vitesse. "Twee Arnhemse sterkhouders met beiden meer dan honderd jaar historie gaan de krachten bundelen. We zijn enorm blij dat dit nu gelukt is. Koninklijke Burgers’ Zoo is een innovatieve organisatie die staat als een huis. Wij hebben gemeen dat we onze bezoekers een onvergetelijke ervaring willen bieden. In het ideale plaatje zijn supporters van Vitesse, fans van Koninklijke Burgers’ Zoo en vice versa."

Elkaar versterken

Alex van Hooff, directeur van Koninklijke Burgers’ Zoo, is ook enthousiast. "Wij voelen ons sterk verbonden met de stad Arnhem en Vitesse is natuurlijk één van de bekendste kroonjuwelen van onze stad. Wij zijn als Koninklijke Burgers’ Zoo erg onder de indruk van het prachtige trainingscomplex dat Vitesse heeft gerealiseerd op Papendal, de sportieve ambities die de club nastreeft en de professionele organisatie van de business club. Graag willen wij elkaar versterken door een structurele samenwerking aan te gaan."
Op de foto Vitesse-mascotte Vito, Burgers' Zoo-directeur Alex van Hooff, commercieel directeur Peter Gansler van Vitesse en een geïnteresseerde giraffe (FOTO: PAUL MEIMA, VITESSE).