Bestelling duurt te lang, gebroken neus voor caissière

Deze fastfoodklant had geen geduld.
Deze fastfoodklant had geen geduld. © politie/Bureau GLD
ARNHEM - Een boze klant van een fastfoodrestaurant in Arnhem slaat een caissière (42) een gebroken neus. De politie zoekt de man.
De man staat bij de kassa en hij vindt dat hij veel te lang op zijn bestelling moet wachten. De klant begint tegen het personeel te schreeuwen.
De medewerkers besluiten de man zijn geld terug te geven, maar dat brengt de ‘klant’ niet tot bedaren. Sterker, wanneer hij zijn geld heeft smijt hij een tas in het gezicht van een caissière. Hij gaat er vervolgens vandoor. De man rent weg in de richting van het Velperplein.
De tekst gaat verder onder de beelden.
Bestelling duurt boze klant te lang
Doordat er een blikje met drinken in de tas zit wordt het slachtoffer hard geraakt, ze breekt haar neus. Twee restaurantmedewerkers rennen achter de dader aan, maar krijgen hem niet te pakken.
Iets gehoord of gezien? Bel de gratis tiplijn van de politie op 0800-6070 of, als je niet wilt zeggen wie je bent, 0800-7000. Dat is Meld Misdaad Anoniem. Het zaaknummer is 2022250180.
Er is ook een tipformulier op de site van de politie. Klik dan hier.